Release CCM professional 2.0

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan verschillende aanpassingen en verbeteringen in CCM professional. De meest in het opspringende verandering is de volledig nieuwe look & feel van de applicatie.

Donderdag 21 april komt Sellvation marketing met een nieuwe release van CCM professional op de markt. Deze release is het logische vervolg op de eerder gelanceerde Loyalty as a Service oplossing en vormt de basis van volledig nieuwe functionaliteiten. De meest in het oog springende aanpassing in CCM professional 2.0 is de volledig nieuwe look & feel van de applicatie. De nieuwe frisse gebruikersinterface maakt het werken met CCM professional nog eenvoudiger. 

Met CCM professional 2.0 wordt het segmenteren van klanten en automatiseren van workflows intuïtiever en krachtiger. Een belangrijke uitbreiding is de verdere integratie van de AI tool Qiri binnen CCM professional. Hierdoor is het mogelijk content, aanbiedingen en promoties volledig geautomatiseerd te personaliseren op basis van verschillende databronnen.



Met deze release wordt ook de basis gelegd voor een aantal nieuwe functionaliteiten die de aankomende maanden geïntroduceerd worden. Zo wordt op dit moment gewerkt aan een volledig nieuwe drag & drop editor. Dit maakt het nog eenvoudiger om zonder technische kennis aansprekende e-mails te creëren. Daarnaast staat de grafische uitbreiding van een customer journey builder op het programma en worden de  rapportagemogelijkheden verder uitgebreid.




Wil je meer weten over de roadmap voor CCM professional en alle nieuwe mogelijkheden op het gebied van AI, Loyalty, klantkaartmanagement en gamification?  Neem dan contact op met Leendert Rijnsburger. Hij vertelt je er graag alles over! Of plan direct een afspraak in om alle mogelijkheden voor jouw bedrijf door te nemen.

Blogs

Handige updates, tips en trends

Direct-to-Consumer (D2C) marketing: doe jij het al?

Effectievere marketing tegen lagere kosten; klinkt dat jou ook als muziek in de oren? Dan heb jij vast al gehoord van Direct-to-Consumer (D2C) marketing. Hierbij bouw je een directe relatie op met je (eind)klant. Bovendien verzamel je zo nauwkeurige gegevens én creëer je gepersonaliseerde ervaringen.

‘Rad van Fortuin’ campagne voor SPAR

SPAR bestaat 90 jaar en viert dat uitgebreid met haar medewerkers en klanten. SPAR vroeg Sellvation marketing mee te denken over het mogelijk maken van een actie voor haar klanten.

Release CCM professional 2.0

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan verschillende aanpassingen en verbeteringen in CCM professional. De meest in het opspringende verandering is de volledig nieuwe look & feel van de applicatie.