HOME / Oplossingen / Qiri® maakt winkelen persoonlijk

Qiri; dé AI tool voor de retail

Qiri haalt meer uit een app en/of webshop. De artificial intelligence van Qiri analyseert orderstromen en geeft persoonlijk advies aan de winkelende klant. Welke items heeft deze wellicht nodig, maar liggen nog niet in zijn of haar winkelmandje? En welke alternatieve producten zijn goedkoper, gezonder of eventueel als huismerk te koop? Qiri bepaalt real time de meest optimale aanbiedingen, relevante upsell- en cross sell suggesties en gepersonaliseerde content. Via de application programming interface (API) stuurt Qiri alle informatie door naar de webpagina van jouw klant. Voor zowel de klant als de retailer een win-win situatie

Altijd relevante persoonlijke aanbiedingen

Qiri is een artificial intelligence softwaresysteem, getraind in fast-moving consumer goods. Qiri heeft 13 algoritmes die een onder andere een productaankoop op de dag nauwkeurig kunnen voorspellen. Zo kan Qiri inschatten wat een klant op basis van gegevens vandaag nodig heeft, maar ook over bijvoorbeeld een week. Tevens kan het systeem relevante persoonlijke aanbiedingen in e-mails en/of op de webshop tonen of biedt het aan de hand van de inhoud alternatieve producten op basis van gezondheid of merk aan.

Qiri wordt gebruikt in e-mails, apps of websites/webshops. Bedrijven als Coop, Welkoop en Plus Retail maken dankbaar gebruik van het systeem. De interactie met de klant zorgt voor meer winst voor de retailer, maar dankzij Qiri worden apps en webshops ook steeds persoonlijker voor de klant.

Hoe wij werken

Problemen kennen wij niet, wel uitdagingen. En voor elke uitdaging zoeken wij een oplossing op maat. Want dát zorgt voor het beste resultaat.

Ons team

Vooroplopen in een wereld
die continu in beweging is

De experts van Sellvation zijn zonder uitzondering bevlogen en nieuwsgierig. Mooi, maar in onze wereld is het ook een must. Met al die technologische ontwikkelingen die elkaar razendsnel opvolgen, is stilstaan geen optie.