Hulp nodig met Salesforce Marketing Cloud?

Onze experts beschikken over uitgebreide kennis van Salesforce Marketing Cloud producten om inspirerende en gepersonaliseerde digitale klantervaringen te creëren. Zij kennen alle ins en outs en kunnen voor een korte of lange tijd jouw marketingteam versterken.

Marketingafdelingen draaien op volle toeren. De najaarscampagnes zijn uitgedacht, maar vervolgens moeten deze nog wel uitgevoerd worden. Door krapte op de arbeidsmarkt of het (tijdelijk) uitvallen van een medewerker, ontbreekt soms de slagkracht om alle ambities te realiseren. Gelukkig kan Sellvation marketing de helpende hand bieden!

Onze experts beschikken over uitgebreide kennis van Salesforce Marketing Cloud producten om inspirerende en gepersonaliseerde digitale klantervaringen te creëren. Zij kennen alle ins en outs en kunnen voor een korte of lange tijd jouw marketingteam versterken.

Sellvation marketing kan onder andere helpen bij:

  • Ontwerpen en bouwen van uitingen, zoals e-mailnieuwsbrieven (e-mails en templates);
  • Inrichten van customer journeys;
  • Regisseren en uitvoeren van marketingcampagnes;
  • Automatiseren van dataprocessen (zoals import/export, segmentaties en selecties) en campagnes;
  • Doelgroepselectie en verzending van e-mailnieuwsbrieven;
  • Managen van de werkomgeving (zoals onder andere het achterhalen en oplossen van foutmeldingen, contact met salesforce helpdesk, opruimen van oude assets en het beantwoorden van vragen);
  • Integratie en het ontsluiten van data.

Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Bel 085 11 400 40 en wij vertellen je hoe wij jou kunnen helpen!

Blogs

Handige updates, tips en trends

Hulp nodig met Salesforce Marketing Cloud?

Onze experts beschikken over uitgebreide kennis van Salesforce Marketing Cloud producten om inspirerende en gepersonaliseerde digitale klantervaringen te creëren. Zij kennen alle ins en outs en kunnen voor een korte of lange tijd jouw marketingteam versterken.

Direct-to-Consumer (D2C) marketing: doe jij het al?

Effectievere marketing tegen lagere kosten; klinkt dat jou ook als muziek in de oren? Dan heb jij vast al gehoord van Direct-to-Consumer (D2C) marketing. Hierbij bouw je een directe relatie op met je (eind)klant. Bovendien verzamel je zo nauwkeurige gegevens én creëer je gepersonaliseerde ervaringen.

‘Rad van Fortuin’ campagne voor SPAR

SPAR bestaat 90 jaar en viert dat uitgebreid met haar medewerkers en klanten. SPAR vroeg Sellvation marketing mee te denken over het mogelijk maken van een actie voor haar klanten.