PLUS speelt met Dark Mode in op de voorkeur van nieuwsbriefontvangers

Sinds 1 september verstuurt PLUS nieuwsbrieven die geoptimaliseerd zijn voor Dark Mode. Dark Mode is een kleurenschema met heldere tekst op een donkere achtergrond dit in tegenstelling tot de standaard donkere tekst op een lichte achtergrond.

Volgens Rick Severs, E-mail Marketeer van PLUS Retail, is er een toenemend gebruik van Dark Mode in de verschillende e-mailclients. Met een hoger contrast wordt het lezen van nieuwsbrieven comfortabeler en is het minder vermoeiend voor de ogen, vooral in een donkere omgeving.

PLUS heeft de Dark Mode voor de PLUS Nieuwsbrief samen ontwikkeld met Sellvation marketing. Bart Freriks van Sellvation marketing geeft aan dat Dark Mode een snel opkomende ontwikkeling is. Daarom is het belangrijk om als organisatie na te gaan of je nieuwsbrief in Dark Mode nog goed leesbaar is en je huisstijl bij alle nieuwsbriefontvangers goed tot zijn recht komt. Dit is geen eenvoudige klus maar laat je nieuwsbriefontvangers wel zien dat je inspeelt op de ontwikkelingen en behoeftes in de markt.

Meld je aan op de PLUS Nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwste aanbiedingen, lekkere recepten en exclusieve winacties (in Dark Mode) in je inbox: http://www.plus.nl/nieuwsbrief

Wil je ook je advies hoe je je nieuwsbrief geschikt kunt maken voor Dark Mode? Neem dan contact op met Leendert Rijnsburger.

Blogs

Handige updates, tips en trends

Wij gaan verhuizen!

Op 23 december verhuizen wij naar ons prachtige nieuwe kantoor in Ede.

Spaaractie PLUS mooie uitdaging voor Sellvation

Als meest verantwoorde supermarkt staat PLUS klaar voor de buurt. Haar actie waarbij klanten de afgelopen maanden voor lokale clubs en verenigingen konden sparen, past helemaal in dit straatje. Om deze actie technisch mogelijk te maken, riep PLUS de hulp in van Sellvation marketing.

Sellvation creëert nieuwe woonstijltest voor Xenos

Afgelopen oktober was het weer woonmaand. Xenos geeft daar met de OngewoonWeken graag haar eigen draai aan. Sellvation marketing mocht wederom voor Xenos de online woonstijltest realiseren.