PLUS speelt met Dark Mode in op de voorkeur van nieuwsbriefontvangers

Sinds 1 september verstuurt PLUS nieuwsbrieven die geoptimaliseerd zijn voor Dark Mode. Dark Mode is een kleurenschema met heldere tekst op een donkere achtergrond dit in tegenstelling tot de standaard donkere tekst op een lichte achtergrond.

Volgens Rick Severs, E-mail Marketeer van PLUS Retail, is er een toenemend gebruik van Dark Mode in de verschillende e-mailclients. Met een hoger contrast wordt het lezen van nieuwsbrieven comfortabeler en is het minder vermoeiend voor de ogen, vooral in een donkere omgeving.

PLUS heeft de Dark Mode voor de PLUS Nieuwsbrief samen ontwikkeld met Sellvation marketing. Bart Freriks van Sellvation marketing geeft aan dat Dark Mode een snel opkomende ontwikkeling is. Daarom is het belangrijk om als organisatie na te gaan of je nieuwsbrief in Dark Mode nog goed leesbaar is en je huisstijl bij alle nieuwsbriefontvangers goed tot zijn recht komt. Dit is geen eenvoudige klus maar laat je nieuwsbriefontvangers wel zien dat je inspeelt op de ontwikkelingen en behoeftes in de markt.

Meld je aan op de PLUS Nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwste aanbiedingen, lekkere recepten en exclusieve winacties (in Dark Mode) in je inbox: http://www.plus.nl/nieuwsbrief

Wil je ook je advies hoe je je nieuwsbrief geschikt kunt maken voor Dark Mode? Neem dan contact op met Leendert Rijnsburger.

Blogs

Handige updates, tips en trends

Direct-to-Consumer (D2C) marketing: doe jij het al?

Effectievere marketing tegen lagere kosten; klinkt dat jou ook als muziek in de oren? Dan heb jij vast al gehoord van Direct-to-Consumer (D2C) marketing. Hierbij bouw je een directe relatie op met je (eind)klant. Bovendien verzamel je zo nauwkeurige gegevens én creëer je gepersonaliseerde ervaringen.

‘Rad van Fortuin’ campagne voor SPAR

SPAR bestaat 90 jaar en viert dat uitgebreid met haar medewerkers en klanten. SPAR vroeg Sellvation marketing mee te denken over het mogelijk maken van een actie voor haar klanten.

Release CCM professional 2.0

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan verschillende aanpassingen en verbeteringen in CCM professional. De meest in het opspringende verandering is de volledig nieuwe look & feel van de applicatie.