Nieuwe functionaliteiten in Qiri

Wij zijn trots op de lancering van de nieuwe versie van Qiri, dé AI tool voor de retail. Behalve dat een aantal algoritmes sterk verbeterd is, hebben we nieuwe functionaliteiten toegevoegd.

Wij zijn trots op de lancering van de nieuwe versie van Qiri, dé AI tool voor de retail. Behalve dat een aantal algoritmes sterk verbeterd is, hebben we nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Hierdoor kun je je klanten volledig geautomatiseerd de meest optimale aanbiedingen, relevante upsell en crosssell suggesties en gepersonaliseerde content aanbieden.

Toevoegingen
De nieuwe versie van Qiri zorgt voor meer logica bij de bestaande algoritmes. Zo zijn er twee bewerkingsniveaus toegevoegd. De vernieuwde versie maakt het mogelijk om zowel aan de data-input kant als aan de data-output kant, klantspecifieke bewerkingen uit te voeren. Hierdoor is het mogelijk algoritmes volledig op de specifieke situatie van de klant in te zetten.

Het tweede niveau heeft te maken met het combineren van algoritmes en de uitkomsten van algoritmes. We hebben logica toegevoegd waardoor we kunnen tracken welke suggestie de klant heeft gehad. Deze uitkomsten kunnen vervolgens gebruikt worden voor een volgend advies.

Het zal niet de laatste keer zijn dat Qiri nieuwe toevoegingen krijgt; het artificial intelligence platform blijft altijd in beweging. En het unieke is dat Sellvation de mogelijkheden van Qiri kan afstemmen op jouw wensen!

Meer weten?
Wil jij weten wat (deze nieuwe versie van) Qiri voor jouw organisatie kan betekenen?  Neem dan vrijblijvend contact met ons op of plan direct een één op één gesprek in. Onze professionals vertellen je er graag alles over!

Blogs

Handige updates, tips en trends

Retail Recruitment anno 2023: heb jij je zaakjes op orde?

Het vinden van geschikt personeel is lastiger dan ooit. Dat merkt vooral de detailhandel. En dit geldt niet alleen voor kleine zelfstandige ondernemers, maar ook voor grote retailorganisaties. Hoe vis je het best in een nagenoeg lege vijver?

Doen! Interactie in e-mailmarketing

Er zijn tig redenen om te investeren in e-mailmarketing. Bijvoorbeeld om leads te genereren, klanten te informeren en/of producten te verkopen. Welk doel je ook nastreeft; maak je e-mailmarketing interactief!

Hulp nodig met Salesforce Marketing Cloud?

Onze experts beschikken over uitgebreide kennis van Salesforce Marketing Cloud producten om inspirerende en gepersonaliseerde digitale klantervaringen te creëren. Zij kennen alle ins en outs en kunnen voor een korte of lange tijd jouw marketingteam versterken.