Dynamische e-mail voor PLUS Retail

PLUS Retail vroeg het team van Sellvation marketing om een interactieve e-mail met tooltips in het kader van haar Kiekeboebox-campagne.

Wanneer je in de e-mail met de muis over een tooltip gaat, komt er een tekstblok tevoorschijn. Hierin staat dan een handig weetje over baby’s”, aldus Bart Freriks, Campaign Manager bij Sellvation marketing. Ook wilde het bedrijf dat er in de e-mail gebruik werd gemaakt van bewegende elementen.

Oplossing
Bart: “Om dit te realiseren hebben we gekozen voor een bepaalde techniek die door Gmail en Apple Mail ondersteund wordt. Dit geldt ook wanneer er vanuit de e-mail naar de online versie wordt doorgeklikt. Bij de e-mailcliënts waar deze techniek niet of beperkt wordt ondersteund, hebben we gekozen voor een fallback afbeelding. Deze genereert tevens direct een doorklik naar de online versie.”

Resultaat
Het eindresultaat is een aantrekkelijke interactieve e-mail waarbij op een pakkende manier feitjes en weetjes te ontdekken zijn. Bovendien maken de bewegende elementen d.m.v. gifjes deze mail extra boeiend. Zo gaat er bijvoorbeeld een koelkast open, wanneer je met je muis over de afbeelding van de koelkast gaat. En kruipt er een baby van links naar rechts over het scherm heen.

Blogs

Handige updates, tips en trends

Wij gaan verhuizen!

Op 23 december verhuizen wij naar ons prachtige nieuwe kantoor in Ede.

Spaaractie PLUS mooie uitdaging voor Sellvation

Als meest verantwoorde supermarkt staat PLUS klaar voor de buurt. Haar actie waarbij klanten de afgelopen maanden voor lokale clubs en verenigingen konden sparen, past helemaal in dit straatje. Om deze actie technisch mogelijk te maken, riep PLUS de hulp in van Sellvation marketing.

Sellvation creëert nieuwe woonstijltest voor Xenos

Afgelopen oktober was het weer woonmaand. Xenos geeft daar met de OngewoonWeken graag haar eigen draai aan. Sellvation marketing mocht wederom voor Xenos de online woonstijltest realiseren.