15 mei 2024
Leestijd: 1 minuut
Volgens Rick Severs, E-mail Marketeer van PLUS Retail, is er een toenemend gebruik van Dark Mode in de verschillende e-mailclients. Met een hoger contrast wordt het lezen van nieuwsbrieven comfortabeler en is het minder vermoeiend voor de ogen, vooral in een donkere omgeving.
PLUS heeft de Dark Mode voor de PLUS Nieuwsbrief samen ontwikkeld met Sellvation marketing. Bart Freriks van Sellvation marketing geeft aan dat Dark Mode een snel opkomende ontwikkeling is. Daarom is het belangrijk om als organisatie na te gaan of je nieuwsbrief in Dark Mode nog goed leesbaar is en je huisstijl bij alle nieuwsbriefontvangers goed tot zijn recht komt. Dit is geen eenvoudige klus maar laat je nieuwsbriefontvangers wel zien dat je inspeelt op de ontwikkelingen en behoeftes in de markt.
Meld je aan op de PLUS Nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwste aanbiedingen, lekkere recepten en exclusieve winacties (in Dark Mode) in je inbox: http://www.plus.nl/nieuwsbrief
Wil je ook je advies hoe je je nieuwsbrief geschikt kunt maken voor Dark Mode? Neem dan contact op met Leendert Rijnsburger.